På årets generalforsamling blev der fremført ønske om, at bestyrelsen orienterer om arbejdet med implementering af ny affaldsløsning. Dette er første orientering om arbejdet. Ejerlauget
Det er vigtigt, at vores medlemskartotek er ajourført. Både af hensyn til kommunikation og til opkrævning af kontingent.
Husk at give besked om ejerskifte til ejerlauget.